Förlåt!!!!!<3


Tycker att dessa bilder är så otroligt söta, så jag var bara tvungen att lägga upp dom!!<3
Eftersom att jag åker bort på lördag så tänkte jag att när jag ändå är borta så tar jag en liten paus. Jag har liksom inte någon inspiration och känner inte riktigt att det flyter på om ni fattar?;) Men det kanske kommer ett kapitel någon gång i nästa vecka om jag har kommit på lite mer, jag menar, jag vill hellre vänta lite och skriva bra kapitel, än att skriva inte så bra kapitel ofta, det blir inte så roligt då...
TACK för alla fina kommentarer och för att ni läser min novell:D hoppas ni fortsätter då jag skriver igen - det kommer inte att dröja länge - promise!;) Och ni får gärna ge mig tips på vad jag han förbättra - MER än gärna!! Det är bara bra om ni ger mig kritik så att novellen blir bättre , så tveka inte, ge mig kritik bara!!;)
Puss & Kram


Och vem vet, jag kanske ändrar mig snart, så fortsätt hålla utkik!! :D det kommer inte att bli en lång paus, utan jag passar på när jag är borta, så det blir i typ en vecka, lite till! :D vill verkligen inte att ni ska sluta läsa!

love u guys:)<3

Kommentarer
Postat av: thaaa mastahh (tyra)

HEJSAN DU "ANONYMA" SKRIVARE, STARTA EN EGEN BLOGG OCKSÅ, OM DIG. DU ÄR SÅ FINURLIG OCH DUKTIG PÅ ATT FORMULERA DIG.

2011-08-10 @ 23:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0